Novice

Novice in dogodki s področja pridobivanja nepovratnih sredstev

PAGE NAME
Tiko Pro praznuje 10 let: Intervju z lastnico in direktorico Kristino Kočet Hudrap
03. junij 2020 Novice

Tiko Pro praznuje 10 let: Intervju z lastnico in direktorico Kristino Kočet Hudrap

Podjetje Tiko Pro v letošnjem letu praznuje 10 let. Ob tej priložnosti smo pripravili intervju z lastnico in direktorico podjetja Kristino Kočet Hudrap. Vabljeni k ogledu!



Intervju

Kaj vam je najbolj ostalo v spominu o odpiranju podjetja in iz prvega leta delovanja, kako je bilo, kako ste doživljali svoje podjetniške začetke? Kako se spominjate prvega sklenjenega posla? 

Nikoli nisem razmišljala, da bom imela svoje podjetje. Kratek čas sem bila zaposlena v velikem podjetju in po izgubi službe sem kolebala med tem, da poiščem novo zaposlitev ali grem na svoje. Ker sem bila še čisto iz faksa nisem imela pojma s kakšnimi izzivi se soočajo podjetniki. S svojo “naivnostjo” smo kot ekipa že od začetka enostavno premagovali ovire.  

Seveda smo imeli tudi malo sreče, predvsem pa res veliko vneme ter trdega dela. Pravi sodelavci so že v prvem letu oblikovali uspeh podjetja. Poleg sodelavcev bi izpostavila tudi prve stranke, ki ste nam zaupale ter verjele v nas. Glavni vir motivacije za podjetniško ustvarjanje mi danes pomeni svoboda, da sama usmerjam svojo usodo, vendar hkrati predstavlja tudi vedno večjo odgovornost do okolja in sodelavcev.  

Katere vrednote vidite kot ključne stebre za dolgoročni uspeh vašega podjetja? 

Zaupanje, spoštovanje in poštenost. Vsak poslovni ali medsebojni odnos temelji na zaupanju. Če ni zaupanja bodisi med sodelavci ali med poslovnimi partnerji, potem takšen odnos nima dolgoročne vizije. Spoštovanje je pomembna vrednota vsakega posameznika tudi ne samo podjetnika in vodje v podjetju. Dodala bi zgolj misel: “Kdor pričakuje spoštovanje od drugih, naj najprej razmisli, koliko jih spoštuje sam.” Ter poštenje, ki je bistveno tako pri poslovnih partnerjih kot tudi pri sodelavcih.

Kje vidite ključne razvojne prelomnice podjetja, kako ste v tem času razvijali produkte?  

Ob tem vprašanju sem se dodobra šele zavedala, kako spremenljivo je poslovno okolje in življenje samo. V relativno kratkem času smo šli skozi tri večje ključne prelomnice.  

  • Prva prelomnica je bila leta 2012, ko sem prvič postala mama in se operativno umaknila iz podjetja. V tem času nismo razvijali novih produktov, smo pa delali na organizaciji, na procesih, v bistvu izboljšali procese poslovanja podjetja. Sem zelo ponosna, da smo takrat postavili zdrave temelje dobre organizacije podjetja, ki jih seveda še danes nadgrajujemo.  
  • Sledilo je leto 2014, ko je bila “luknja” v našem poslovanju. Do leta 2013 smo imeli 95% prihodkov iz priprave dokumentacije na nacionalnih razpisih. Ko smo se tega zavedali, da v letu 2014 teh razpisov kar nekaj časa ne bo, smo po želji, da ohranimo strokovno ekipo, začeli z iskanjem priložnosti drugje. Začeli smo s pripravo  projektov direktno v Bruselj, v tem trenutku recimo Horizon 2020, drugo leto Horizon Europe. Poleg priprave dokumentacije, smo vsem partnerjem zagotovili tudi pomoč pri finančnem in administrativnem spremljanju projekta za čas trajanja ter odprli hčerinsko podjetje na Hrvaškem.  
  • V letu 2019 je prišlo do spremembe lastništva v podjetju in sledilo je obdobje nove vodstvene ekipe. Tukaj bi se zahvalila res celotni ekipi, da je to tudi pozitivno sprejela. V tem letu smo postali tudi nacionalni zmagovalec v kategoriji poslovnih storitev na mednarodnem tekmovanju European Business Awards ter se še bolj uveljavili v svetovalnih storitvah na področju priprave dokumentacije za Horizon 2020 tudi na mednarodnem trgu.

V čem ste tikoprojevci najboljši in kako se ta uspeh vidi skozi uspešne zgodbe podjetij, ki ste jih uspešno pripeljali skozi razpise?  
Svojim poslovnim partnerjem pomagamo, da postajajo konkurenčnejši v mednarodnem poslovnem okolju. Smo vaša podpora pri razvoju in desna roka pri pridobivanju financiranja s pomočjo sredstev Evropske unije. V desetih letih je za nami že več kot 900 odobrenih projektov, 140 mio eur počrpanih sredstev ter več kot 700 strank doma in v tujini. Tukaj bi se rada pohvalila, da več kot 90% projektov je tudi uspešnih pri financiranju. Poleg tega pa tisti, ki ste delali z nami veste, da je ekipa srčna, podjetniško usmerjena in pripravljena uresničiti projektne ideje poslovnim partnerjem.  

Kakšen bo po vašem mnenju TikoPro ob koncu tega desetletja, 2029-2030, kakšna je vaša vizija? 

Naša dologoročna vizija je, da tudi v evropskem prostoru postavimo brand in se pozicioniramo kot sinonim za evropska sredstva. Se digitaliziramo ter želimo, da ohranjamo človeku ter družini prijazno podjetje.  

Kaj želite ob 10 letnici uspešnega delovanja sporočiti svojim poslovnim partnerjem in svojim zaposlenim? 

Sledite sanjam, bodite zagnani in si prizadevajte, da vaše zamisli uspejo.
Bodite iskreni do samih sebe in se ne branite nasveta.
Uživajte in bodite pogumni!


* Zahvaljujemo se Hotelu Maribor (Garden Rooms), da so nam omogočili prostor za snemanje intervjuja.

 

 

KONTAKTIRAJTE NAS!

Povečajte svoje možnosti za pridobitev sredstev.