Kristina Kočet Hudrap v upravnem odboru SBC - Kluba slovenskih podjetnikov

Joc Pečečnik, predsednik SBC – Kluba slovenskih podjetnikov, je včeraj v novih prostorih predstavil okrepljeno ekipo, novo vizijo in program SBC 2.0, ki je usmerjen v razumevanje podjetnika kot osebe ter v podporo promocije odgovornega podjetništva.

Datum objave: 15. 10. 2021

Poleg direktorice Tiko pro d.o.o. Kristine Kočet Hudrap so mesta v upravnem odboru kluba zasedli so Igor Akrapovič (Akrapovič, d. d.), Marko Bitenc (Zdravstveni zavod Zdravje), Martin Jezeršek (Jezeršek gostinstvo, d. o. o.), dr. Jure Knez (Dewesoft, d. d.), Janko Kuhar (POS Elektronček, d. o. o.), Marko Lukič (Lumar, d. d.), Štefan Pavlinjek (Roto Group, d. o. o.), Alen Šinko (Kovis Group) in Andrea Volenik (Volenik, d. o. o.). Izvršna direktorica kluba je s 1. oktobrom postala odlična poznavalka gospodarskega in podjetniškega okolja Sonja Šmuc.

Povečevanje prepoznavnosti slovenskih podjetij v tujini, spodbujanje podjetništva v Sloveniji in krepitev socialnega dialoga so glavni cilji SBC. V klubu, kjer so povezani vrhunski podjetniki, ustanovitelji si prizadevajo za internacionalizacijo slovenskega podjetništva in ustvarjanje dobrih pogojev za razvoj tako podjetništva kot družbe nasploh.

»Za uspešen razvoj podjetništva potrebujemo načrt, kako bomo ponovno vzpostavili razmere iz časa pred  covidom-19. V tem vidim našo glavno nalogo. V naših vrstah so različni podjetniki, skupno pa jim je to, da so sposobni, željni povezovanja in dela za boljšo Slovenijo. Tudi idejo o SBC so zato dočakali z odprtimi rokami. Zdaj je prišel čas, da s konkretnimi predlogi pokažemo, kaj zmoremo, ter da povrnemo ugled besedi podjetnik v našem okolju. Le z jasnimi dejanji lahko dokažemo, koliko lahko s svojim delom prispevamo k slovenski družbi.« je pojasnil Pečečnik.

V SBC poudarjajo, da so rezultati članov navdušujoči tako pri rasti prodaje in zaposlenosti kot pri ustvarjanju dodane vrednosti. Te ambicije želijo s svojim znanjem in izkušnjami podpreti tudi v novem programu, ki temelji na štirih stebrih – zasebnem, podjetnem, družbenem in humanitarnem. Med pomembnimi cilji kluba je prav tako internacionalizacija delovanja in povezovanje s Slovenci po svetu z vizijo postaviti pisarne SBC na vseh celinah in kasneje v vsaki večji državi, kjer poslujejo podjetniki slovenske narodnosti. Posebno pozornost bo klub namenjal mladim podjetnikom, pri članstvu pa bodo število omejili na 1000 članov.

Help
Potrebujete pomoč pri pridobivanju sredstev? Pošljite nam povpraševanje in pogovorili se bomo o možnostih za sodelovanje. Kontaktirajte nas

E-novice

Ostanite korak pred konkurenco: Prijavite se na tedenske novice iz sveta nepovratnih in povratnih sredstev.