Podrobnosti razpisa

Krepitev znamk na tujih trgih (showroom)

Namen in cilj razpisa

Namen: podpreti podjetja, ki želijo krepiti trženje blagovnih znamk na tujih trgih in na ta način na trgu dosegati višjo dodano vrednost in konkurenčno prednost, tako pri pozicioniranju končnih produktov, kakor pri vključevanju v globalne verige vrednosti na različnih nivojih.


Cilj: višja dodana vrednost v podprtih podjetjih, krepitev končnih produktov slovenskih podjetij na tujih trgih in pozicioniranje proizvodov slovenskih podjetij višje v globalnih verigah vrednosti.

Upravičenci

  • Mikro, mala in srednje velika podjetja.

Upravičeni stroški

  • Stroški storitev zunanjih izvajalcev.

Višina sofinanciranja

Do 75% upravičenih stroškov.

Okvirna višina sredstev: 7,5 mio EUR

Predvidena objava: 3. kvartal

V najavi
Velikost podjetja: mikro, mala, srednja
Razpisnik: Javna agencija SPIRIT
Področje: Showroom
Vrsta razpisa: Nepovratna sredstva
Višina sofinanciranja: Do 75%

Potrebujete pomoč pri pridobivanju sredstev?

Kontaktirajte nas